Przemysław Kuć

Linkleaders, Head of Data & Insight

Poznajmy się

Head of Data & Insight w agencji Linkleaders, w której od 2022 roku odpowiada za rozwój praktyki data-driven PR. Jest pomysłodawcą i założycielem marki dat:awesome, rozwijanej przez agencję.

Posiada 13-letnie doświadczenie w branży komunikacji, ze specjalizacją w PR dla sektorów IT, HR i nieruchomości oraz w kampaniach opartych na połączeniu PR z insightami badawczymi. Realizował projekty dla takich marek, jak m.in. OTODOM, Pracuj.pl, Cushman&Wakefield, Archicom, SAP, Shell, OTOMOTO i ESET. Jego zespół został doceniony w latach 2016-2023 kilkunastoma nagrodami w najważniejszym konkursie branży PR w Polsce – Złotych Spinaczach.

Partner strategiczny

Star Training Center to innowacyjne centrum, które łączy edukację, praktykę i kreatywne podejście do produktów branży wnętrzarskiej.

Integrując cztery żywioły – ogień, wodę, powietrze i ziemię –tworzy wyjątkową przestrzeń dla architektów, wykonawców i dystrybutorów, gdzie natura i innowacja spotykają się w harmonii.

Centrum oferuje różnorodne strefy, w tym szkoleniową, ekspozycyjną, outdoorową, laboratoryjną i produkcyjną, co umożliwia kompleksowe podejście do nauki i rozwoju.

Współpracując z renomowanymi markami, Star Training Center organizuje specjalistyczne szkolenia, dostosowane do potrzeb architektów, projektantów, wykonawców oraz innych profesjonalistów z branży kreatywnej i marketingowej.

Jako strategiczny partner archiDAY, Star Training Center aktywnie wspiera rozwój i edukację w sektorze architektury i designu, stając się nową jakością spotkań branżowych.

Zobacz więcej

Partner główny