Poznajmy się
Przedsiębiorca, właściciel agencji marketingowej The Wizards, współzałożyciel biura projektowania wnętrz Balicka Design oraz prezes Akademii Przedsiębiorców.
Doświadczony i certyfikowany praktyk sztucznej inteligencji (AI), którą wykorzystuje intensywnie do automatyzacji działań marketingowych, reklamowych i sprzedażowych. Przez wiele lat pełnił rolę dyrektora departamentu ryzyka w największych bankach inwestycyjnych na świecie (Citibank, HSBC, BNP Paribas, Credit Suisse), zarządzając zespołami w Nowym Jorku, Londynie, Hongkongu i Warszawie, gdzie również zajmował się sztuczną inteligencją w czasach, gdy nie była jeszcze modna. Jako doświadczony marketingowiec specjalizuje się w tworzeniu niemalże pancernych ofert, których nie da się odrzucić przy zdrowych zmysłach, dzięki którym pozyskiwanie klientów staje się łatwe i
powtarzalne, a firma rośnie w szybkim tempie. Marketingu uczył się od najwybitniejszych marketerów na świecie, takich jak m.in. Dan Kennedy, Russell Brunson, Alex Hormozi, Sabri Suby, Grant Cardone, Gary Vaynerchuk, Jay Abraham, Jason Fladlien oraz Travis
Jones.






