Od Prowadzących
Strategiczny design idealnie wpisuje się w potrzeby współczesnych właścicieli biur projektowych. Daje on w pigułce to, co najważniejsze: pomoże odkryć unikalny kierunek rozwoju (strategia) i nauczy, jak opowiedzieć o nim światu w przekonujący sposób (komunikacja).
3-godzinny warsztat dla właścicieli pracowni architektonicznych i projektowych (bez względu na wielkość biura), który w atrakcyjny sposób łączy tematykę strategii biznesowej z komunikacją. Szkolenie ma formę zajęć inspiracyjnych – uczestnicy otrzymają konkretną wartość i praktyczne wskazówki.
Warsztat poprowadzą Justyn Czekański (strateg, partner w 4Evolve) oraz Gaweł Podwysocki (ekspert ds. komunikacji, konsultant i doradca zarządu w 4Evolve), którzy połączą swoje kompetencje, by dostarczyć maksimum korzyści w krótkim czasie.
Prowadzący

Justyn Czekański
Partner, Chief Strategy Officer 4Evolve
Konsultant i ekspert w obszarze Strategii oraz IT, z wieloletnim doświadczeniem w doradzaniu firmom różnej wielkości przy transformacjach cyfrowych i zarządzaniu zmianą.

Gaweł Podwysocki
Partner w 4Evolve, prezes Friends & Business Future Lab
Certyfikowany Coach ICC (Supervisor), Master NLP, konsultant MindSonar/Advisio/Lambent; właściciel FX TEAM. Specjalizuje się w zmianie, komunikacji i pracy z zespołami; 18 lat jako dyrektor zarządzający w JWT – Polskim oddziale jednej z największych agencji marketingowych na świecie; realizował projekty m.in. dla IKEA, ORLEN, Shell, Auchan, Fiat/Mazda, Unilever/Nestlé.
Agenda
1. Projektowanie sukcesu pracowni (~40 min)
- Stworzenie wizji przyszłości i barier rozwojowych.
- Krótka diagnoza wyzwań branży i firmy.
- Mini-ćwiczenie: „Co jest dziś największym ograniczeniem mojego biura?”
- Wprowadzenie do myślenia strategicznego – jak przełożyć wizję na działania.
2. Twoje unikalne DNA – jak się wyróżnić (~40 min)
- Ćwiczenie: mapa wartości / szybki Strategy Canvas.
- Odkrycie przewagi konkurencyjnej i określenie własnej niszy.
- Przykłady z branży: jak małe i średnie pracownie zbudowały rozpoznawalność.
3. Jak mówić, żeby klienci chcieli słuchać (~50 min)
- Storytelling w pracy architekta – od portfolio do rozmowy z klientem.
- Symulacja w parach: rozmowa z klientem („dlaczego my?”).
- Wnioski: język korzyści, aktywne słuchanie, budowanie zaufania w oparciu o nazwane przewagi
4. Od inspiracji do działania (~30 min)
- Podsumowanie wniosków i stworzenie mini-planu działań („jedna rzecz, którą wdrożę od jutra”).
Lokalizacja

Rejestracja

Jak wziąć udział w warsztatach?
1. Odbierz darmowy bilet wejścia na targi Warsaw Home & Contract
Przejdź na stronę targów, KLIKNIJ TUTAJ
2. Zarezerwuj miejsce na warsztaty „Strategiczny design: jak wyróżnić pracownię i skutecznie komunikować jej wartość”
Kliknij link poniżej celem rezerwacji miejsca.
Masz pytania?

Tego dnia również

KIS List: Koniec zgadywania!
Jak stworzyć kuloodporny proces briefowania klienta?
Prowadzący

Magda Knappe i Robert Czapski
KIS List

Architektura codzienności 2035:
przestrzenie długowieczne i prozdrowotne
Prowadzące

Katarzyna Świętek
Strateżka i edukatorka w LAB60+

Małgorzata Bielawska
Changemakerka i architektka długowieczności w LAB60+

Od promptu do posta
- jak budować autentyczną markę z pomocą AI
Prowadząca

Ewa Dyda-Nowakowska
Przyjaciółki Projektantki

Sekrety pracy z AI
Narzędzia, zastosowania i skuteczne techniki promptowania
Prowadzący

Artur Balicki
The Wizards

Zrównoważone projektowanie:
przewodnik po innowacyjnych materiałach
Prowadząca

Karolina Ferenc
Projektantka i ekspertka ds. materiałów zrównoważonych

KIS List: od chaosu do radości.
Poznaj technologię, która to zmieni.
Prowadzący

Magda Knappe i Robert Czapski
KIS List







