Od Prowadzącej
Podczas tego szkolenia zrozumiesz, dlaczego warto mieć wyróżnik na rynku i jak zbudować na nim strategię swojej marki. Dowiesz się, jak znaleźć ten element, który odróżnia Cię od innych projektantów i sprawia, że Twoja marka staje się rozpoznawalna!
Zobaczysz, jak łatwiejsze staje się:
- budowanie contentu,
- tworzenie oferty,
- dotarcie do odpowiedniego klienta,
- poszukiwanie dodatkowych źródeł dochodu, które wykraczają poza samo projektowanie wnętrz.
Ten wyróżnik to fundament całej strategii i pomysłu na Twoją markę, komunikację i kierunek rozwoju. Poznasz sprawdzone narzędzia i sposoby, które pomogą Ci znaleźć Twoje mocne strony i zbudować dobry plan działania oraz wprowadzać zmiany krok po kroku.
CO OTRZYMASZ?
- 20 kart gotowych pomysłów
– propozycje kierunków rozwoju w branży, które możesz wykorzystać jako inspirację lub punkt wyjścia do stworzenia własnego pomysłu na to co Cię wyróżni. - Workbook
– zestaw ćwiczeń i narzędzi, który przeprowadzi Cię przez każdy etap pracy. Będziesz mógł/mogła spisać swoje wnioski, monitorować postępy i regularnie rozwijać swoją strategię. - Udział w szkoleniu na żywo
– z realnymi przykładami z branży, omówieniem konkretnych przypadków praktycznymi ćwiczeniami a także możliwością zadawania pytań i omówienia wątpliwości.
Prowadząca

Emilia Krupa
KRUPA. Wnętrza
Od ponad siedmiu lat z powodzeniem prowadzi własną pracownię projektową, w której realizuje kompleksowe projekty wnętrz i nadzoruje procesy inwestycyjne. Równolegle specjalizuje się w rozwoju marek projektantów wnętrz. Pomaga tworzyć przemyślane strategie, oferty i modele pracy, które zwiększają dochody i budują rozpoznawalność w branży. Ukończyła studia magisterskie z zarządzania biznesem ze specjalizacją w psychologii w zarządzaniu. Obecnie rozwija się również w obszarze coachingu, by jeszcze skuteczniej wspierać projektantów we wdrażaniu zmian i budowaniu biznesu w zgodzie ze sobą. Autorka szkoleń, produktów cyfrowych i narzędzi edukacyjnych dla branży wnętrzarskiej. Prelegentka i aktywna uczestniczka wydarzeń branżowych oraz rozwojowych. Dzieli się wiedzą w mediach społecznościowych, tworząc przestrzeń dla świadomych, przedsiębiorczych architektów. Jej celem jest wspierać projektantów w budowaniu silnych marek oraz realnie wpływać na jakość, standardy i poziom świadomości biznesowej w zawodzie projektanta wnętrz.
Agenda
1. Dlaczego warto mieć wyróżnik?
- Czym jest specjalizacja i co zmienia w Twoim biznesie?
- Jak widzi Cię klient – różnica między projektantem a specjalistą.
- Dlaczego warto zawęzić obszar działań – efekty zauważalne już po kilku tygodniach.
Ćwiczenie: analiza przykładów i porównanie – Twoja firma oczami klienta
2. Poznaj możliwości i wybierz kierunek
- Przegląd realnych modeli w projektowaniu wnętrz.
- Omówienie przykładów z rynku – kto już działa skutecznie.
Ćwiczenie: generowanie pomysłów na unikalne kierunki w projektowaniu.
3. Gotowe pomysły na niszę w projektowaniu wnętrz
- Co powinna zawierać dobrze zaplanowana strategia.
- Omówienie przykładowej karty z zestawu gotowych pomysłów.
- Jak zacząć wdrażać zmiany w praktyce?
Ćwiczenie: określenie trudności i możliwych rozwiązań
4. PRACA Z WORKBOOKIEM - stwórz konkretny plan na biznes i zacznij działać!
- Start pracy z kartami:
Zestaw 20 gotowych pomysłów (oferta usług, tematy publikacji, kanały pozyskiwania klientów, produkty cyfrowe, sposoby promocji itp.)
- Praca indywidualna:
wybór kierunku / uzupełnienie karty: grupa docelowa, oferta, promocja, content / określenie wyróżników i stylu marki
- Strategia działania:
stworzenie szablonu działań / zaplanowanie czynności na najbliższe tygodnie / dopasowanie planu do stylu pracy i dostępnych zasobów
Lokalizacja

Rejestracja

Jak wziąć udział w warsztatach?
1. Odbierz darmowy bilet wejścia na targi Warsaw Home & Contract
Przejdź na stronę targów, KLIKNIJ TUTAJ
2. Zarezerwuj miejsce na warsztat „Specjalizacja w praktyce – odkryj swój wyróżnik i zbuduj na nim plan biznesowy”
Kliknij link poniżej celem rezerwacji miejsca.
Masz pytania?

Tego dnia również

Storytelling w architekturze
– jak nadać projektowi tożsamość i spójność
Prowadzący

Jerzy Woźniak
mode:lina™

Paweł Garus
mode:lina™

SAW łączy potencjały
Eksperci i goście

Render→Prompt→Ekran
Warsztaty z tworzenia wideo za pomocą AI
Prowadzący

Mikołaj Cierlak
Pixelcraft Agency | VizAcademy®

SketchUP: Architektura w ruchu i obrazie
– AI, animacja i filmowe wizualizacje
Prowadzący

Kamil Sokalski
ProGrupa / ArchiUp

Dawid Mąkinia
ProGrupa / ArchiUp

Przemysław Gubrewicz
ProGrupa / ArchiUp

5 zasad projektowania
odważnych i kompleksowych konceptów gastronomicznych
Prowadzący

Wojciech Nowak
Co-founder, architekt w Znamy się

Paweł Tatara
Founder i CEO grupy MONKA, Architekt i restaurator

Dotknij natury i zaprojektuj przyszłość
Prowadząca

Malina Osękowska
Panele Fumo







